۶۰عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در مازندران رونمایی می شود

سردار ملکی با بیان اینکه امسال ۶۰ عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان رونمایی می شود، گفت: بخش اعظم چاپ کتاب های حوزه ایثار و شهادت با همراهی خیرین صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،سردار «عبدالله ملکی»امروز(۵اسفند)در نشست شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه ۱۰درصد برگزاری یادواره های شهدا در استان مازندران برگزار می شود، اظهار کرد: مازندران پایتخت یادواره های شهدا است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران با بیان اینکه استان در حوزه راهیان نور بسیار موفق عمل کرده، افزود: تا قبل از شیوع کرونا سپاه کربلا بیش از ۳۰ هزار نفر اعزام به راهیان نور داشتند.

 

وی با بیان اینکه امسال نیز ۱۰ هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند، گفت: این اعزام ها با مدیریت استاندار مازندران و اجرای سپاه کربلا انجام می شود.

 

سردار ملکی با بیان اینکه امسال ۶۰ عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان رونمایی می شود، یادآورشد: بیش از ۱۷هزار دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان امسال انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه اشتغال و هزینه های تامین دارو و درمان بیماران خانواد های ایثارگران از جمله نیازهای این قشر در این دیدارها مطرح شده، گفت: بنیاد شهید و امورایثارگران برای تولید فیلم سینمایی بلند از افتخارات مازندران در دوران دفاع مقدس ورود پیدا کند.

 

کد خبر 1151240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha