بسیج مهندسین می تواند امید به مردم را باز گرداند

اصنافی گفت: بسیج مهندسین ضمن برخورداری از سلامت نفس و تخصص می تواند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، امید به مردم را باز گرداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (پنج شنبه 5 اسفند) در دیدار مهندسین بسیجی با فرمانده سپاه فجر استان فارس به مناسبت روز مهندس گفت: بسیج مهندسین ضمن برخورداری از سلامت نفس و تخصص می تواند طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، امید به مردم را باز گرداند.

شهردار شیراز افزود: خدمات مهندسی همواره مورد نیاز جامعه است و برای مجموعه مهندسین در حوزه های مختلف، جایگاه و ظرفیت ایفای نقش وجود دارد.

وی اضافه کرد: مهندسان عمران و معماری از گروه های تاثیرگذار شهری در حوزه اقتصاد، عمران و آبادانی به شمار می رود و پیشرفت های اقتصادی مسکن با مدیریت در حوزه مهندسی حاصل می شود.

اصنافی تاکید کرد: شهرداری ها، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، پیشانی خدمت به نظام هستند و خدماتی که مهندسان در شهرداری ارائه می کنند، می تواند موجب ایجاد خوش بینی یا بدبینی در مردم نسبت به نظام شود.

وی با اشاره به حوزه خدمات شهری و فنی مجموعه شهرداری بیان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت بسیج مهندسین برای اعتلای شیراز و فرهنگ دینی و انقلابی مردم گام برداریم.

خاطر نشان می شود در این نشست، سردار «یدالله بوعلی»، فرمانده سپاه فجر فارس به مناسبت روز مهندس با اهدای لوح از شهردار شیراز تجلیل کرد.

کد خبر 1151274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha