برگزاری مسابقه کشوری کتابخوانی «دختری با روسری آبی» به مناسبت اعیاد شعبانیه

حجت الاسلام کرم عباسی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز بزرگداشت شهدا، مسابقه کشوری کتابخوانی «دختری با روسری آبی» را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «علی کرم عباسی»، امروز (پنج شنبه 5 اسفند) از برگزاری مسابقه کشوری کتابخوانی به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز بزرگداشت شهدا خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز بزرگداشت شهدا، مسابقه کشوری کتابخوانی «دختری با روسری آبی» را برگزار می کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس افزود: «دختری با روسری آبی» کتابی درباره خاطراتی از شهیده «نسرین افضل» و عفاف و حجاب است که ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس با توجه به بزرگداشت روز شهدا و ایام شعبانیه این مسابقه کتابخوانی را به صورت ملی و کشوری برگزار می کند.

وی اضافه کرد: به نفرات اول تا سوم برنده این مسابقه، هدایای نقدی میلیونی اهدا خواهد شد و به نفر اول به قید قرعه سه میلیون تومان، نفر دوم ۲ میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان و به نفرات چهارم تا سی و هشتم نیز هدایا و جوایز نفیسی اهدا خواهد دش.

حجت الاسلام کرم عباسی اعلام کرد: مسابقه 20 اسفند جاری و همزمان با روز راهیان نور و روز بزرگداشت شهدا برگزار خواهد شد و شب ولادت حضرت ولیعصر(عج) جوایز اهدا می شود.

وی تاکید کرد: علاقمندان می توانند برای دریافت فایل کتاب، ثبت نام و شرکت در مسابقه به سایت اینترنتی www.setad-abm.ir/fa/fars و قسمت برگزیده ها مراجعه کنند.

کد خبر 1151308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha