فضای مجازی از ابزارهای کارآمد در جهاد تبیین است

حجت الاسلام لونی، با بیان اینکه فضای مجازی از ابزارهای کارآمد در جهاد تبیین است، گفت: رسانه ها امروز در زمینه بصیرت افزایی و تقویت باورهای دینی مردم رسالت خطیری بر دوش دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «ابراهیم لونی»، امروز(5اسفند)، در برنامه بصیرتی در جمع کارکنان سپاه الیگودرز به معرفی شخصیت حضرت زهرا(س) و نقش ایشان در جهاد تبیین پرداخت و اظهارداشت: از کارهایی که حضرت زهرا(س) در طول حیات خود به خصوص در روز پایانی عمرش انجام داد و امروز برای ما خیلی لازم و ضروری است و باید به آن توجه کنیم، جهاد تبیین است.

 

کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی با اشاره به تأکید و پرداختن رهبر معظم انقلاب به مسأله جهاد تبیین، افزود: رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند، جهاد تبیین یک فریضه بوده و فریضه‌ ای قطعی و فوری است.

 

وی عنوان کرد:  همه افراد جامعه در جنگ رسانه‌ای دشمن علیه حقایق انقلاب اسلامی مردم ایران، مخاطب آن هستند و می توانند ایفای نقش کنند و اما مسئولین در این زمینه وظایف سنگین‌تری بر دوش دارند.

 

حجت الاسلام لونی بیان کرد: بدون جهاد تبیین، افکار عمومی در ظلمت و فضای غبارآلود باقی خواهد ماند و دشمن سوء استفاده خواهد کرد، اگر کسی بتواند حقایق را در چشم مردم تحریف کند، یعنی در واقع عمل و بازو و اراده مردم را به سمت گمراهی کشانده است.

 

وی اظهار داشت: از موضوعات مهم در این زمینه، تصویرسازی غلط و وارونه جلوه دادن حقایق و دستاوردهای انقلاب توسط دشمنان بوده است.

 

حجت‌الاسلام لونی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم در جهاد تبیین دست بالا را داشته باشیم، بدون شک یکی از ابزارهای کارآمد آن فضای مجازی است، رسانه ها باید با رویکردها و قالب‌های جدید خلاء‌ها را رفع کنند تا مخاطب در شرایط مناسبی از آگاهی و دانش قرار گیرد و آسیب‌پذیری افکار عمومی و افرادی که تحت تأثیر این جنگ شناختی و ادراکی هستند را  برطرف نمایند.

کد خبر 1151334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha