مردم اقدام انقلابی در ثبات قیمت ها و افزایش تولید می خواهند

ایت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت گفت: خواهند. مردم از دولت، اقدام جهادی در عرصه بازار و اقدام انقلابی در ثبات قیمت ها و افزایش تولید می خواهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 6اسفند) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، با اشاره به فرمان رئیس جمهور برای  آزادسازی سواحل، گفت: بعد از این فرمان که اقدام خوبی بود مردم فهمیدند بخش بزرگی از ساحل در دست مسئولان و دستگاهای سه گانه بوده است.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: آزادسازی سواحل معجزه ای بود که مردم سواحل را ببینند و از آن بهره ببرند.


وی تاکید کرد: سواحل آزاد شده باید کنترل فرهنگی بشود.


امام جمعه رشت افزود: تصمیم 20 روزه دولت در آزاد سازی سواحل نشان داد دولت قدرت دارد و مردم همین اقدام انقلابی را در همه عرصه ها می خواهند.


فلاحتی گفت: مردم از دولت، اقدام جهادی در عرصه بازار و اقدام انقلابی در ثبات قیمت و افزایش تولید می خواهند.


وی یادآور شد: با ثبات قیمت، امید مردم به نظام بیشتر می شود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین به سفر ریاست جمهور به کشورهای همسایه اشاره و اظهار کرد: توجه به کشورهای همسایه دستاوردهای خوبی برای کشور خواهد داشت. 


وی خاطرنشان کرد: ایران دستش را برای دوستی به سمت کشورهای اسلامی دراز کرده است.


امام جمعه رشت ابراز امیدواری کرد: بازار جهانی میان امت اسلامی شکل بگیرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، حمایت نایی برای حرف زدن ندارند چون با امواج مطالبات مردم روبرو می شوند.


وی افزود: چه برنامه زشتی هست که برخی شرکت ها و پیمانکاران، کارگر جدب می کنند و کار خود را پیش می برند اما حقوق کارگر را نمی دهند و یا باتاخیر می دهند و کارگر بیچاره هم به علت ترس از اخراج تحمل می کند.


فلاحتی تصریح کرد: اگر کسی بتواند حقوق کارگر را بدهد و ندهد لعن و عذاب الهی را نصیب خود کرده است.


وی گفت: گناه ناامیدی کارگر در ناتوانی برای تامین معاش خانواده خود بر عهده کارفرمای اوست.


امام جمعه رشت با گرامیداشت عید مبعث پیامبر اکرم(صلی الله)، اظهار کرد: بعثت انبیا برای از بین برد کفر و جهل و ترویج ایمان و توحید در عالم بشریت اتفاق افتاده است.


وی با بیان اینکه بیماری و بلا ناشی از گناه و نافرمانی خداست خاطرنشان‌کرد: در سایه انقلاب پیشرفت های خوبی در معنویت در ایران شکل گرفته است.

کد خبر 1151447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha