دشمن با اقتصاد و رسانه به دنبال تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دشمن با اقتصاد و رسانه به دنبال تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه جوانان نیاز به آگاهی دارند تا در دام دشمنان نیافتند اظهار داشت: دشمن با اقتصاد و رسانه به دنبال تحت تأثیر قرار دادن افکار عمومی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان فکر جوان‌ها را هدف گرفته اند و با تزریق میلیاردها دلار می‌خواهند ملّت ایران و بخصوص جوان‌ها را از انقلاب دور کنند گفت: وظیفه ما این است از انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) دفاع کنیم.

حجت الاسلام حسینی در خصوص دستاوردهای سفر رئیس جمهور به قطر پس از ۱۲ سال گفت: کشور ۳ میلیون نفری قطر با همه ظرفیت‌هایی که دارد نیاز شدید به ایران دارد تا در دنیا به عنوان یک بازیگر بزرگ ایفای نقش بکند. همانطور که رئیس جمهور آمریکا رسماً این امیرنشین را متحد راهبردی آمریکا در خارج از ناتو نام برده و هم اکنون امارات و عربستان همواره دو تهدید جدی برای کشورها و گروه‌های مقاومت به حساب می آیند.

امام جمعه پردیس با اشاره به جنگ رسانه‌ای غرب و دروغ‌پردازی‌های آنها برای پیروزی در مذاکرات بیان داشت: در حال حاضر توپ در میدان آمریکا است و تیم رسانه‌ای غربی‌ها با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند موضوع را به میان افکار عمومی بکشانند.

خطیب نماز جمعه پردیس ضمن تقدیر از قوه قضائیه برای آزادسازی سواحل عنوان داشت: در روزهای پایانی سال از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم با هماهنگی و نظارت بیشتر در خصوص شرایط قیمت‌ها در بازار توجه داشته باشند چرا که در این زمینه مردم تحت فشار هستند و نیازمند رصد لحظه‌ای بازار و قیمت‌ها هستیم.

کد خبر 1151479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha