رفع مشکلات عمرانی و زیرساخت های شهری باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد

حجت الاسلام عادل پور بزرگترین خدمت برای مردم منطقه آزاد اروند را ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان و حمایت از کارآفرینان و جذب سرمایه گذار دانست و گفت: رفع مشکلات عمرانی و زیرساخت های شهری باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌ الاسلام محمدجواد عادل‌ پور» ظهر امروز (جمعه ۶ اسفند) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه این هفته خرمشهر، با تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه و غریبانه حضرت موسی بن جعفر امام کاظم (ع)، اظهار کرد: غفلت یک بیماری است که باید به صورت فوری درمان شود.

 

امام جمعه خرمشهر قرآن را یکی از راه های درمان غفلت دانست و افزود: یکی دیگر از مولفه های درمان غفلت پیوند با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است، امام کاظم (ع) می فرماید کسی که خاندان پیامبر اسلام را ترک کند گمراه خواهد شد.

 

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به ابلاغ حکم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: حکم مدیر عامل منطقه آزاد اروند گرچه با تاخیر ابلاغ شد اما قابل تقدیر بوده و امید است کار و فعالیت در این منطقه با شتاب بیشتری انجام شود؛ لذا می بایست منطقه آزاد با کار جهادی به مردم آبادان و خرمشهر خدمت کند.

 

حجت الاسلام عادل پور خطاب به مدیران سازمان منطقه آزاد اروند و مسئولان شهرستان خرمشهر بیان کرد: امروز باید دست به دست هم دهیم و اختلافات را کنار بگذاریم تا به مردمی که سختی های جنگ تحمیلی، دوران بازسازی و اقدامات ناکارآمد مدیران سابق منطقه آزاد اروند را تحمل کرده اند خدمت کنیم.

 

وی بزرگترین خدمت برای مردم این منطقه را ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان و حمایت از کارآفرینان و جذب سرمایه گذار دانست و ابراز کرد: رفع مشکلات عمرانی و زیرساخت های شهری باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد، ضمن اینکه اکنون نیز دیگر بهانه ای برای کار نکردن ندارند.

 

امام جمعه خرمشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور به کشور قطر خاطر نشان کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و توجه به کشورهای همسایه است و این دولت انقلابی به منویات و مطالبات مقام معظم رهبری جامه عمل می پوشاند.

 

وی سیاست کنونی دولت انقلابی را عامل خنثی سازی توطئه ایران هراسی دانست و اذعان کرد: سفر رئیس جمهوری به قطر گامی مهم در راستای گسترش روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

 

حجت‌ الاسلام عادل‌ پور همچنین به اقدام صورت گرفته برای آزادسازی سواحل شمالی و غربی کشور اشاره کرد و ادامه داد: در چند روز گذشته به دستور رئیس جمهور بخش زیادی از این سواحل آزاد شد که این نشان می دهد اگر بخواهیم انقلابی عمل کنیم انجام کارهای بزرگ در کوتاه مدت امکان پذیر است.

 

وی آزادسازی سواحل شمالی و غربی کشور را یک تکلیف قانونی در برنامه چهارم توسعه خواند و یاد آور شد: این مسئله در سال ۸۶ تبدیل به قانون و آئین نامه اجرایی مصوب و ابلاغ شد اما ۱۴ سال روی زمین ماند و در این مدت هیچ کدام از دولت ها همت و عزم انقلابی برای اجرای آن را نداشت.

 

کد خبر 1151492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha