رقابت تحصیلی با رویکرد مسجدی زمینه افزایش روحیه خودباوری بچه های مسجد است

فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) در شرایط شیوع بیماری کرونا، رشد برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد را در قالب برپایی جام درسی در نظر گرفتند و در ایستگاه پایانی این دوره برترین های قرارگاه مسجد شناخته شدند.

خبرگزاری شبستان - استان البرز: فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) در شرایط شیوع بیماری کرونا، رشد برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد را در قالب برپایی جام درسی در نظر گرفتند و در ایستگاه پایانی این دوره برترین های قرارگاه مسجد شناخته شدند. 

 

کانون های فرهنگی هنری مساجد پیشتاز برپایی دوره های آموزشی در دوران کرونا

 

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در جریان برپایی جام درسی در قرارگاه فرهنگی قاطمیون مسجد الزهرا(س) شهرک سپاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: شور و حال برپایی ویژه برنامه های آموزشی و فرهنگی با رویکرد بچه های مسجد در این مسجد زمینه احیاء و پویایی مسجد شده است. 

 

سرپرست امور مساجد استان البرز افزود: انتظار می رود با برنامه ریزی های متداوم و پیوسته به زودی شاهد برپایی ویژه برنامه جام درسی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استانی باشیم.

 

 

 

رقابت تحصیلی با رویکرد مسجدی زمینه افزایش روحیه خودباوری بچه های مسجد است

 

« حسام الدین اویسی» نیز در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: نزدیک به پنج ماه گذشته برنامه ریزی متداوم و منظم با همت مسئولان قرارگاه فرهنگی فاطمیون با هدف تقویت حضور نوجوانان مسجدی فراهم شد. 

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا(س) شهرک سپاه فردیس افزود: در این طرح نوجوانان در قالب لیگ و جام حذفی در دروس مدرسه شان به رقابت پرداختند.

 

به گفته وی، از اهداف این رقابت علاوه بر ارتقای سطح تحصیلی نوجوانان میتوان  به افزایش روحیه خودباوری، تلاش کردن، امیدواری نسبت به آینده، هدف مند زندگی کردن و برنامه ریزی اشاره کرد.

 

برپایی فینال رقابت جام حذفی 

 

وی ادامه داد: همچنین این رقابت جایگزین خوبی برای جذابیت ها و سرگرمی های غلط است و به خوبی می تواند فضای هیجان و نشاط سالم را در بین نوجوانان ایجاد کند.

 

وی اظهار کرد: فینال رقابت جام حذفی در چهارشنبه چهارم اسفندماه برگزار شد و با حضور حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل مرادی رئیس مرکز امور مساجد استان البرز اهدای مدال و جوایز نوجوانان انجام شد.

 

اویسی بیان کرد: محمدنیما تخت فیروزه موفق به کسب مدال طلا و سفر رایگان مشهد مقدس شد و به ترتیب محمدطاها گوهری مدال نقره و محمدحسن مصطفوی مدال برنز را از آن خود کردند.

 

گفتنی است، قرارگاه فرهنگی فاطمیون در نظر دارد در آینده ای نزدیک با همکاری امور مساجد این رقابت را به صورت استانی و در بین مساجد برگزار کند. 

 

برترین های فینال جام درسی قرارگاه فرهنگی فاطمیون مسجد الزهرا(س) عبارتند از محمدنیما تخت فیروزه، محمدطاها گوهری و محمدحسن مصطفوی. 
 

 

 

کد خبر 1151509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha