شناسایی ۴۲۳ مورد جدید از مبتلاشدگان به کرونا در سیستان و بلوچستان/ فوت ۲ نفر دیگر

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۲۳ مورد جدید ابتلاء به کرونا و فوت ۲ نفر دیگر بر اثر این بیماری در استان سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است.

«محمد هادی عباسی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: در ادامه روند بیماریابی فعال و به دنبال مراجعات افراد به بیمارستانها و مراکز درمانی در 24 ساعت گذشته 423 مورد جدید بیمار کرونایی در استان شناسایی شده است که در مجموع آمار  مبتلاشدگان به این بیماری در استان به 136 هزار و 934 نفر رسید.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه شاهد گسترش ویروس امیکرون در استان هستیم، ادامه داد: در حال حاضر 197 نفر با علائم تنفسی در بیمارستانها و مراکز درمانی بستری هستند که از این آمار 99 نفر به طور قطعی و با معیارهای  آزمایشگاهی به کرونا مبتلا شده اند.

 

عباسی اذعان داشت: ظرف 24 ساعت گذشته 36 نفر که طی روزهای گذشته در بیمارستانها و مراکز درمانی بستری بودند با حال عمومی خوب از بیمارستانهای سطح استان مرخص شده اند.

 

وی افزود: در همین مدت 2  نفر دیگر جان خود را از دست دادند و آمار جانباختگان بر اثر بیماری کرونا به 2 هزار و 721 نفر رسید.

کد خبر 1151511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha