برگزاری کارگاه آموزشی برای ارتقای سطح خدمات درمانی به زائران آستان قدس عباسی

واحد امور پزشکی آستان قدس عباسی با همکاری اداره عملیات وزارت بهداشت عراق از برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی با محوریت تحلیل آماری برای کادر پزشکی ارائه دهنده خدمات در اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، واحد امور پزشکی آستان قدس عباسی با همکاری اداره عملیات وزارت بهداشت عراق کارگاه آموزشی تخصصی را با محوریت تحلیل آماری برای کادر پزشکی ارائه دهنده خدمات در اربعین حسینی، برگزار کرد.

احمد عباس، از مسئولان اداره عملیات وزارت بهداشت به عنوان مربی این کارگاه سخنرانی کرد. وی طی آن به چندین محور پرداخت که هدف آنها چگونگی ارتقای خدمات به زائران در زیارت های میلیونی و در رأس آنها زیارت اربعین و دهم محرم و دیگر زیارتهای میلیونی است.

مربی این کارگاه به شبکه الکفیل گفت، این کارگاه نتیجه فعالیت منظم واحد امور پزشکی آستان قدس عباسی و مکمل کارگاه‌ها و دوره‌های پیشینی است که واحد در زمینه‌های مختلف برگزار کرد.

وی گفت: عمل وارد نمودن داده ها از اقدامات مهم در پایگاهها و بیمارستان‌های میدانی است. به‌طوریکه توضیحاتی را درباره نحوه کار با برنامه تحلیل آماری بیماران در پایگاههای پزشکی ارائه کردیم. اطلاعات مربوط به چگونگی آسیب دیدگی، درمان های ارائه شده، محل آسیب و همچنین اطلاعاتی چون نام، سن، وضعیت بهداشت عمومی و تشخیص دقیق آنها و غیره در پایگاه داده ها وارد می شود.

وی گفت: ما از طریق این داده ها می توانیم بر موانع کاری و ایجاد راهکارهای لازم در زمان مناسب متمرکز شویم که بدون شک در ارائه خدمات به زائران و کمک به طرفهای ذیربط برای فراهم نمودن درمان و تجهیزات پزشکی و درمانی سهیم خواهد بود.

کد خبر 1151634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha