بازگشت رنگ زرد به نقشه کرونایی گلستان/ شمار بیماران بستری افزایش یافت

گل فیروزی با اشاره به افزایش ۹ نفری بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستان های گلستان، گفت: در حال حاضر ۴۶۲ بیمار در این مراکز بستری هستند.

«سعید گل فیروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی و بیمارستان های استان گلستان نسبت به شبانه روز گذشته ۹ نفر بیشتر شده است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ۴۶۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در این مراکز بستری هستند که ۸۷ نفر آنان در بخش های آی سی یو بستری هستند و حال ۳۸ نفری که در این مراکز بستری اند وخیم است.

 

وی افزود: در حال حاضر شهرستان های بندرگز، بندرترکمن، گمیشان، مینودشت و گالیکش در وضعیت قرمز است و شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، آق قلا، علی آبادکتول، کردکوی و کلاله نارنجی هستند.

 

به گفته گل فیروزی، با کاهش شیوع امیکرون در برخی شهرستان ها از جمله مراوه تپه و رامیان وضعیت کرونایی این شهرستان ها به شرایط زرد درآمده است.

 

وی بر تکمیل واکسیناسیون کرونا تاکید کرد و گفت: تزریق دز سوم تاثیر زیادی در کاهش شیوع و شدت بیماری دارد با اینحال تاکنون ۳۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان دز سوم واکسن را تزریق کردند.

 

کد خبر 1151771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha