تصویب ۱۵هزار میلیارد تومان بودجه برای جذب سرمایه‌ گذاری در شیراز

اسماعیلی گفت: ۱۵هزار میلیارد تومان بودجه برای جذب سرمایه‌ گذاری در سال ۱۴۰۱ تصویب شده و بدین ترتیب لازم است تا سازمان سرمایه ‌گذاری شهرداری شیراز تقویت شود و با جدیت بیشتری کار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا اسماعیلی»، امروز (شنبه 7 اسفند) در اولین نشست رسمی خود با کارکنان سازمان سرمایه گذاری مشارکت ‌های مردمی شهرداری شیراز گفت: در چشم انداز جدید سازمان سرمایه گذاری مشارکت ‌های مردمی شهرداری شیراز، تقویت نگاه کارشناسی با محوریت حفظ حرمت سرمایه‌ گذار اولویت دارد.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری شیراز افزود: ۱۵هزار میلیارد تومان بودجه برای جذب سرمایه‌ گذاری در سال ۱۴۰۱ تصویب شده و بدین ترتیب لازم است تا سازمان سرمایه ‌گذاری شهرداری شیراز تقویت شود و با جدیت بیشتری کار کند.

وی اضافه کرد: تسریع در انجام امور و پاسخگویی به سرمایه‌ گذار،  عامل افزایش جذب سرمایه‌ گذاری می شود و در شرایطی که اداره کلانشهرها با صدور پروانه ساختمانی و عوارض امکان ‌پذیر نیست، سازمان سرمایه‌ گذاری به عنوان قلب مجموعه شهرداری وظیفه تقویت دیگر حوزه‌ها را دارد و با تعریف پیوست سرمایه گذاری برای پروژه های عمرانی می تواند بستر لازم برای توسعه اقتصادی و تقویت اقتصاد فرهنگ در شهر شیراز را فراهم کند.

اسماعیلی تصریح کرد: شهرداری نباید خود را قیم مردم بداند بلکه  سازمان سرمایه‌ گذاری نیز باید خود را شریک سرمایه‌ گذار بداند و در مسیر سرمایه‌ گذاری همواره همگام سرمایه گذار باشد.

وی اعلام کرد: ایجاد پنجره واحد، راه ‌اندازی میز مشترک سرمایه ‌گذاری، اجرای نظام پیشنهاد موثر و کارساز در حوزه سرمایه ‌گذاری، تعامل با سایر دستگاه‌ های اجرایی و خدمات رسان، هم‌اندیشی با سرمایه‌ گذاران و استفاده از تجربیات آنها و برنامه ‌ریزی برای آغاز جذب سرمایه‌ گذاری خارجی، تعریف بسته ‌های جذاب و سودآور متناسب با ظرفیت ‌های شهر شیراز و ... رویکردهای جدید سازمان سرمایه گذاری مشارکت ‌های مردمی شهرداری شیراز است.

کد خبر 1151792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha