آغاز بازدید از واحدهای گردشگری آستارا

آب‌روشن از آغاز بازدید از واحدهای گردشگری، اقامتی و پذیرایی بین‌راهی به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

«مجتبی آب‌روشن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای استقبال از مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی بازدید از واحدهای گردشگری، اقامتی و پذیرایی توسط اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری وصنایع‌دستی آستارا آغاز شده است.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا افزود: این روند تا پایان تعطیلات نوروز به صورت تخصصی و مشترک ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان‌اینکه پروانه واحدها، نرخ‌نامه‌ها، مواد بهداشتی و ضدعفونی، سرویس بهداشتی و نمازخانه واحدها مورد در بازدیدها مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد، تصریح‌کرد: در ایام تعطیلات نوروزی حضور گردشگران داخلی و خارجی بر اساس مصوبات ستاد خواهد بود و امیدواریم گردشگران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دریافت واکسن سفری مسئولانه را رقم بزنند.

 

آب‌روشن با اشاره به اینکه مجری طرح ساماندهی خانه مسافر درکنار دفاتر اطلاع‌رسانی و رزرواسیون زیر نظر این اداره بازدید از خانه مسافرها را بر عهده خواهد داشت، گفت: تمام دفاترفعال خدمات گردشگری و مسافرتی در بحث خدمات گردشگری و مسافرتی به ارائه خدمات می‌پردازند.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا ضمن تأکید بر سفر بر اساس مصوبات ستاد کرونا از گردشگران خواست در مراکز مجاز اقامتی مجاز اسکان پیدا کنند.

کد خبر 1151955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha