نماینده ولی فقیه متولی و حامی فرهنگ و هنر هرمزگان است

جهانگیری گفت: پدر معنوی و متولی و حامی فرهنگ و هنر استان نماینده ولی فقیه در هرمزگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « اسمعیل جهانگیری » در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن تاکید بر اهمیت شورای فرهنگ عمومی عنوان کرد : شورای فرهنگ عمومی و در راس آن نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس بعنوان بالاترین مرجع سیاستگذاری و تصمیم سازی و ناظر بر حسن اجرای سیاست های فرهنگی نظام می باشد.

 

وی افزود: تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان یکی از مهمترین دستاوردهای شورای فرهنگ عمومی هرمزگان می باشد که با پیگیری ها و حمایت های حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده به ثمر نشسته است و ایجاد رویه مشخص و هماهنگ در همه بخش های فرهنگ و هنر از خروجی های مهم این سند است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به نقش و تاثیر هنرمندان در تولید محتوای مورد نیاز جامعه اشاره کرد و گفت: هیچ قشر و بخشی از جامعه مانند هنرمندان نمی توانند تاثیرگذار باشند و اعتماد و برون سپاری برنامه ها به هنرمندان می تواند نتایج مطلوبی را در پی داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: عملیاتی و اجرایی کردن جهاد تبیین در جامعه از طریق تولید محتوای تاثیرگذار توسط هنرمندان سریع تر و موثرتر انجام می شود و در این راستا لازم است حمایت های مادی و معنوی از سوی شورای فرهنگ عمومی اتخاذ شود.

 

 

 

کد خبر 1151986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha