هفته فرهنگ و هنر مناطق روستایی و عشایری از فردا در شهرستان های همدان برگزار می شود

احسانی ، از برگزاری هفته فرهنگ و هنر مناطق روستایی و عشایری درشهرستان های همدان خبر داد و گفت: معرفی فرهنگ و آثار هنری مردم مناطق روستایی و عشایری و رعایت عدالت فرهنگی در تمام نقاط استان از اهداف این برنامه است..

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: هفته فرهنگ و هنر مناطق روستایی و عشایری استان همدان از 9 تا 15 اسفندماه  در شهرستان‌های تویسرکان، نهاوند، بهار، اسدآباد و فامنین اجرا خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: تقویت، حفظ و گسترش خرده فرهنگ‌ها در مناطق روستایی و عشایری،  توسعه فرهنگ و هنر با کشف، رشد و شکوفایی استعدادها، معرفی افراد جدید  به این عرصه از دستاوردهای این رویداد می توان برشمرد که همه این ها به تقویت ظرفیت مردمی فرهنگ و هنر کمک می کند.

 

وی بیان کرد: یکی از اهداف مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت و تقویت آفرینشهای فرهنگی و هنری، با رویکرد توجه به فرصت فضاها و زیرساخت های فرهنگی مناسب در مناطق مختلف کشور و اشتیاق مردمی به فعالیت های فرهنگی و هنری در روستاها و مناطق محروم بوده است.

 

احسانی همچنین تصریح کرد: روستای فیض‌آباد شهرستان فامنین روستای منتخب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در روز 11 اسفندماه خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه بخش قلقل‌رود شهرستان تویسرکان و روستای ملحم‌دره شهرستان اسدآباد 11 اسفندماه میزبان این رویداد فرهنگی خواهند بود، یادآور شد: روستای شعبان شهرستان نهاوند 15 اسفندماه میزبان هفته فرهنگ و هنر مناطق روستایی و عشایری است.

کد خبر 1151993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha