پرداخت  ۶۵میلیاردتومان تسهیلات‌ از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به نیازمندان مازندرانی

اسکندری گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۶۵ میلیاردتومان تسهیلات از طریق این صندوق به نیازمندان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «ناصر اسکندری» امروز(۸اسفند) در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشریح عملکرد  صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران، گفت: این صندوق قرض الحسنه   ۶۵ میلیاردتومان تسهیلات به نیازمندان پرداخت کرده است.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران افزود: این میزان تسهیلات به  شش هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: در سال‌جاری با سپرده گذاری خیران در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ، به نیازمندان در بخش هایی اشتغال ،فرهنگی ،درمانی ، خرید وساخت مسکن ،ودیعه مسکن وکارگشایی، تسهیلات پرداخت شده است.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران تصریح کرد:  وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان هیچ کارمزدی ندارد و وام های بیش از این مبلغ  سه درصد کارمزد فقط در یک مرحله  دریافت می شود.

 

وی بیان کرد:صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت  متصل به  شبکه شتاب است  و خیران  می‌توانند در این صندوق سپرده گذاری کرده  و از محل وجوهات اداره شده‌ خود، نسبت به معرفی نیازمندان برای دریافت وام قرض‌الحسنه اقدام کنند.

 

اسکندری با تاکید براینکه تمام سرمایه گذاری‌ها در این  صندوق، برای رفع مشکلات نیازمندان انجام می شود، گفت: در حساب وجوه اداره شده و قرض ماندگار،  با سپرده گذاری خیران در این حساب، می‌توان از محل همین اعتبارات به نیازمندان وام پرداخت کرد.

 

کد خبر 1152006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha