مسئولان و روایتگران انقلاب  باید در جهاد تبیین وظیفه خود را به خوبی انجام  دهند

سروری، گفت: دشمنان این نظام برای تولید محتوای دروغ و وارونه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعداد زیادی را گماشته و تلاش می‌کنند مردم را در مقابل انقلاب قرار دهند و مسئولان و روایتگران انقلاب باید در جهاد تبیین وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درکرمانشاه گفت: جهاد تبیین که مقام معظم رهبری در سال گذشته طی چندین مرتبه  برای مخاطبین مطرح کردن  دارای اهمیت بسیاری است.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود:از آنجایی که دستاوردهای انقلاب اسلامی، عظمت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان مطرح است نام ایران، امام (ره)، مقام معظم رهبری و حاج قاسم ، این همه پیشرفت در سایه ظلم و جنایات استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شده  در مقطع ضرورت دارد نسل انقلاب را که حدود بیشتر از ۷۰ درصد آگاهی نسبت به قبل انقلاب ندارند و نبودند  را آگاه کنیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد:این بی اطلاعی و آگاهی  نسل چهارم از انقلاب  باید به شکل خیلی هنرمندانه  به نسل چهارم و مردمی که آکاهی ندارند برسد ودر این جهت  همه باید بسیج شوند تا با روایتگری انقلاب و جهاد تبیین این همه عظمت پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از پیروزی  که بدست آمده دفاع و عنوان کنند .

 

سروری تصریح کرد:در روزگاری حدود ۱۴۰_۱۵۰ هزار نفر آمریکایی بصورت های مختلف در کشور ما سلطه کرده بودند وهیچکس اراده ای از خود نداشت اما امروز وضعیت  ما کجاست؟ وضعیت آمریکا کجاست؟ یعنی این همان وضعیتی‌ است که لازمه آن انقلاب اسلامی و جهاد تبیین و روایتگری انقلاب اسلامی  است که به خوبی شایستگی این را دارد که در محافل و مجالس مختلف و رسانه های ملی،فضای مجازی و بخش هایی که ارتباط مستقیم با مردم دارند تبیین و روایتگری شود که مردم عزت و عظمت خود را بشناسند و جایگاه خود را در دنیا در تراز انقلاب اسلامی  ببینند.

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: دشمنان سعی می‌کنند تا در اذهان نسل جوان و نوجوان غباری را ایجاد کنند تا از مسیر اصلی منحرف و در حرکت همسو با دشمن اهداف خیانت‌بار تکرار شود که قطعا روشنگری و تبیین فعالیت‌های انجام شده به شکل جهادی می‌تواند مانع از تحقق این اهداف شوم شود.

 

 

وی در پایان گفت:مهم‌ترین مدیران جهادی ما همین جوانان  هستند که می‌توانند ارزش‌ها را به‌نوعی از گذشته بگیرند و آن‌ها را روزآمد کنند و از حال به آینده انتقال بدهند.

 

 

 

کد خبر 1152028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha