ظرفیت فضای مجازی برای بازاریابی  مشاغل خانگی استفاده شود

استاندار کردستان گفت: از ظرفیت مهم فضای مجازی برای بازاریابی مشاغل خانگی استفاده شود تا کارهای زیبا و هنری استان به درستی معرفی و از هرجای کشور مشتری پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردها و محصولات طرح توسعه مشاغل خانگی استان کردستان، اظهار کرد: مشاغل خانگی با سرمایه‌های اندک می‌توانند کارآفرینی کنند و از این منظر لازم است این نوع از کسب و کارها تقویت و زمینه رشد آنها فراهم شود.

 

 

 

وی با بیان اينکه حضور کارآفرینان در هر شرایطی مایه مسرت و شادمانی است، عنوان کرد: از جمله مشکلات عمده و اساسی ما در سطح کشور و استان معضل بیکاری است و برای برون رفت از این شرایط نیازمند تغییر نگاه و تجدید نظر در اقدامات گذشته هستیم.

 

 

استاندار کردستان عنوان کرد: پروژه‌های بزرگ در جای خود حائز اهمیت هستند و حتما باید برای ایجاد آنها تلاش کنیم اما در کنار آن باید در مشاغل خرد سرمایه‌گذاری داشته باشیم تا تعداد شغل‌های مورد نیاز در جامعه ایجاد شود.

 

 

وی با بیان اينکه در هر فعالیت اقتصادی باید تکمیل زنجیره ارزش مورد توجه باشد، افزود: برای تکمیل زنجیره کار و فعالیت و خصوصا در حوزه مشاغل خانگی توجه به بازار فروش و مصرف از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

 

زارعی کوشا عنوان کرد: لازم است از ظرفیت مهم فضای مجازی برای بازاریابی استفاده شود تا کارهای زیبا و هنری استان به درستی معرفی و از هرجای کشور مشتری پیدا کنند.

 

 

زارعی کوشا افزود: تلاش خواهیم کرد نمایشگاه‌های بزرگ و متنوع‌تری از توانمندی‌های استان در حوزه مشاغل خانگی را در سطح ملی و اقلیم کردستان عراق برگزار کنیم تا صنایع دستی و توانمندی‌های خود را در سطحی وسیع‌تر ارائه و عرضه کنیم.

 

 

 

نمایشگاه مشاغل خانگی به مدت سه روز و تا نهم اسفندماه سال‌جاری با حضور کارآفرینان و پیشرانان برتر کردستان در محل نگارخانه ارشاد اسلامی سنندج برپاست.

کد خبر 1152059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha