درخشش قطعه موسیقی «نشان داران بی نشان» در جشنواره موسیقی فجر

یوسفی گفت: از قطعه موسیقی «نشان داران بی نشان» با موضوع جهادی «مکتب سلیمانی» از قطعات موسیقی ارزشی حماسی با صدای هنرمند بسیجی «عباس معتمد» از برگزیدگان موسیقی ارزشی-حماسی در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (یکشنبه 8 اسفند) از درخشش بسیج دانشجویی فارس در جشنواره موسیقی فجر خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: از قطعه موسیقی «نشان داران بی نشان» با موضوع جهادی «مکتب سلیمانی» از قطعات موسیقی ارزشی حماسی با صدای هنرمند بسیجی «عباس معتمد» از برگزیدگان موسیقی ارزشی-حماسی در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر تقدیر شد.

مسئول بسیج دانشجویی فارس افزود: این قطعه موسیقی توسط واحد موسیقی و هنری مدیریت فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با ترانه سرایی «مهدی محمودی»، آهنگسازی «امیر نوحی»، تنظیم «احمدرضا محمدزاده» و تدوین علی تیمناکم تهیه شد.

وی اضافه کرد: مدیریت فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس قطعه موسیقی «تشویش» با موضوع آسیب های اجتماعی را با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کد کتابخانه ملی تولید کرده که به زودی در دسترس عموم قرار می گیرد.

یوسفی اعلام کرد: چند قطعه هنری موسیقی دیگر نیز در حال ساخت است که با اتمام و صدور مجوز در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1152080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha