نگاه قرآن به ارتش مبنایی و اصولی است

دریادار کاویانی با بیان اینکه آنچه ما را در مقابل نظام سلطه در میدان نبرد پیروز قرار داد، توسل به قرآن و اهل بیت بود، گفت: نگاه ما به قرآن در ارتش نگاهی مبنایی و اصولی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، امیر دریادار حمزه علی کاویانی در آیین اختتامیه جشنواره قرآنی تنویر گفت: نگاه ما به قرآن در ارتش انقلابی و معنوی نگاه مبنایی و اصولی است و تمام زندگی نظامی، دفاعی و خصوصی ما وابسته به قرآن است.

 

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: آن چیزی که ما را در دفاع مقدس در برابر نظام سلطه پیروز میدان قرار داد، توسل به قرآن و ائمه (ع) بود که این دو ریسمان مستحکمی است که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در برابر نظام سلطه به سرکردگی آمریکا ما را حفظ کرد. در حقیقت تمسک به قرآن ما را پیروز میدان قرار داد.

 

وی گفت: نیروهای دفاعی در قالب و چهارچوب های معنوی و قرآنی به خصوص ارتش با محوریت عقیدتی سیاسی توجه ویژه به مبنای قرآن و معنویت دارد.

 

وی گفت: به موازات کار ویژه ارتش در مورد قرآن با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب به موضوع قرآن به حمدالله توجه به قرآن با محوریت عقیدتی سیاسی در سطح کارنامه ما قرار دارد که این امر به برکت خون شهدا و انقلاب است و انشاءالله این راه تداوم داشته باشد. نیروی دریایی فراتر از آنچه تکلف شده است در این جشنواره حضور یافته و فرماندهی نیروی دریایی نیز همواره بر موضوع قرآن تاکید داشته اند. امروز در حیات نیروی دریایی به واسطه تمام کارهای سختی که در موضوع دریانوردی وجود دارد، تمام این امور به برکت قرآن رخ می دهد و در صحنه عملیات سخت دریایی به برکت قرآن موفق هستیم. این مسیر به برکت فرماندهی کل قوا تداوم دارد و ما قله های اقتدار و افتخار و عزت ملت ایران را با تدبیر رهبر انقلاب با تمسک به قرآن دست می یابیم.

 

 

 

کد خبر 1152082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha