تجهیز مراکز خدمات پذیرایی لرستان برای مسافران نوروزی

قاسمی، از تجهیز مراکز خدمات پذیرایی لرستان برای مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سیدامین قاسمی»، امروز(8اسفند)، پذیرایی استان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه روسای کمیته‌های ده‌گانه ستاد سفر مشخص و وظایف کمیته‌ها تبیین و ابلاغ شده است، افزود: تا هفته آینده تمام روسای کمیته‌ها مشکلات را مطرح کرده و نتایج را به اداره میراث‌فرهنگی ارائه دهند.

 

وی عنوان کرد: در ده روز آینده جلسه بعدی ستاد سفر تشکیل خواهد شد و مشکلات هر کدام از این کمیته‌ها بررسی خواهد شد.

 

قاسمی بیان کرد: ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد سفر، برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات چه بهتر به گردشگرانی که لرستان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند را اتخاذ کنند و امیدواریم امسال با شعار سفر مسئولانه و هوشمندانه مهمان گردشگران عزیز باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه تمام خدماتی که در ایام نوروز به گردشگران ارائه داده می‌شود، زیرمجموعه ستاد سفر خواهد بود، گفت: در همین راستا رعایت چند نکته توسط کمیته‌ها ضروری است؛ در بحث آمادگی و تجهیز نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی، شهرداران عزیز موظف هستند تا پیش از فرا رسیدن نوروز نسبت به بازسازی، مرمت و تجهیز این مراکز در مبادی شهرها اقدام کنند.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: با توجه به حجم زیاد گردشگران و تکمیل ظرفیت‌ هتل‌ها، خانه‌های مسافر و مبله که امکان پذیرش گردشگران نوروزی را دارند‌ تحت نظارت اماکن نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی استان می‌توانند، فعالیت داشته باشند

 

وی اظهار کرد: ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد سفر به منظور استقبال از گردشگران نوروزی پیش از اجرای هر برنامه‌ای هماهنگی لازم را انجام دهند

 

کد خبر 1152102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha