راه اندازی سامانه حمد به منظور ساماندهی، توسعه و گسترش بیمه فعالان قرآنی

کرمیان، گفت: سامانه حمد به منظور ساماندهی، توسعه و گسترش بیمه فعالان قرآنی راه‌اندازی و ثبت نام و تکمیل اطلاعات مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان در این سامانه ضروری است.

محسن کرمیان در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  بیان کرد: ﻃﺮﺡ ﭘﺎﻻﻳﺶ و ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﻓﻌﺎﻻﻥ قرآن و عترت ﻣﺘﻘﺎضی ﻋﻀﻮﻳﺖ ﺩﺭ ﺻﻨﺪﻭﻕ اﻋﺘﺒﺎﺭی ﻫﻨﺮ از روز یکشنبه اول اسفند اﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺣﻤﺪ ﺑﻪ نشانی qia.ir آغاز شده است.

 

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: به منظور بهره‌مندی فعالان قرآن و عترت از خدمات و تسهیلات صندق اعتباری هنر شامل بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، تسهیلات حمایتی، کمک هزینه ازدواج  این سامانه راه‌اندازی و فعالان قرآنی مطابق  آئین نامه  اعلام شده در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

 

 

وی با اشاره به اهداف ثبت نام در سامانه حمد است خاطر نشان کرد: تکریم از فعالان قرآن و عترت، بهبود معیشت و تأمین رفاه هرچه بیشتر فعالان عرصه قرآن وعترت، تأمین و جبران هزینه‌های درمان و سلامت فعالان قرآن و عترت، حفظ و ارتقا منزلت اجتماعی و زمینه سازی جهت استفاده از تسهیلات دوران بازنشستگی از اهداف ثبت نام در سامانه حمد است.

 

 

کرمیان تصریح کرد: ثبت نام در این سامانه تا دهم اسفندماه ۱۴۰۰ادامه دارد و  بیمه فعالان قرآنی  و عضویت در صندوق اعتباری هنرمندان منوط به ثبت‌نام در سامانه حمد خواهد بود و درغیر این صورت ارتباط بیمه ای  و نیز عضویت این عزیزان در صندوق یاد شده   قطع خواهد شد. 

 

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه  گفت: علاوه بر مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و اعضاء هیئت مدیره موسسات قرآنی؛ اساتید، مدرسان و مربیان قرآن و عترت، قاریان و مُرتّلان، حافظان قرآن، حافظان کل نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، خادمان، چهره‌ها و پیشکسوتان قرآنی‌، داوران مسابقات قرآن، فعالان حوزه آواها و نغمات دینی، طراحان و تولیدکنندگان سامانه و نرم افزارهای قرآن و عترت، مفسّران، مترجمان، پژوهشگران و مصحّحان قرآن کریم  نیز می‌توانند تحت عنوان فعالان قرآنی در سامانه حمد ثبت نام کنند.
 

 

کد خبر 1152131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha