هدایت امور تربیتی به سمت ارزش های دینی است

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: هدایت امور تربیتی به سمت ارزش های دینی است.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان به مناسبت سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی اظهارکرد: امور تربیتی جایگاهی بس ارزشمند دارد که وظیفه خطیر آن توجه به تربیت دانش آموزان و هدایت آنان به سمت تهذیب و ارزش های دینی است، رسالتی سترگ که عهده دار تعمیق و گسترش فرهنگ اسلامی و حرمت نهادن به ارزش ها و عمل به فضایل اخلاقی در محیط مدرسه است.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان عنوان کرد: سالروز شکل گیری نهاد امور تربیتی در مدارس به همت والا و نگاه ممتاز شهیدان رجایی و باهنر است و شکل‌گیری این نگاه دقیق، بیانگر نگاه ویژه حکومت اسلامی در امر تعلیم و تربیت و جایگاه رفیع آن در تربیت انسان ها است.

 

شجاعی خاطرنشان کرد: هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی فرصتی است برای تقدیر از همه فعالان عرصه تربیت در آموزش و پرورش که خالصا و مخلصا و به صورت گمنام در این عرصه تلاش می‌کنند و به دنبال این هستیم که توجه همه حوزه‌های تصمیم گیر را به این امر معطوف کنیم و زمینه‌های لازم برای ترسیم، ترمیم و ضرورت جایگاه تربیت اسلامی و امور تربیتی را فراهم کنیم.

 

وی افزود: تربیت و بازسازی دانش آموزان در فضای انقلابی و اسلامی، زمینه سازی برای ورود نگرش‌های دینی و ارزش‌های دینی و اسلامی به آموزش و پرورش با رویکرد انقلابی  است.

 

در حال حاضر 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.      

کد خبر 1152179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha