برخورداری از روحیه جهادی موجب ارائه خدمات بی منت به مددجویان بهزیستی می شود

هوشیار گفت: برخورداری از روحیه جهادی بستر مناسبی برای ارائه خدمت بی منت به آحاد جامعه هدف بهزیستی ایجاد می کند و کار در بهزیستی از نعمت های پروردگار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (یکشنبه 8 اسفند) ضمن تشکر از استاندار فارس برای حسن اعتماد و انتخاب خود به عنوان سرپرست بهزیستی فارس در جمع خبرنگاران گفت: ارائه خدمت بی منت و اکرام جامعه هدف اولویت و هدف اصلی بهزیستی فارس است.

سرپرست بهزیستی فارس افزود: برای ارائه خدمات به صورت مطلوب به جامعه هدف بهزیستی باید از تمام ظرفیت‌ های مسئولیتی استفاده شایسته شود.

وی اضافه کرد: 426 هزار و 341 مددجو تحت پوشش بهزیستی فارس قرار دارند که  ۷۴ هزار و 401 نفر مستمری ماهیانه دریافت می کنند.

هوشیار، کمک به همنوع را عالی ترین ویژگی‌ انسانی دانست و بیان کرد: کمک بهزیستی به جامعه هدف خود تنها به کمک مالی محدود نمی شود و حمایت و پشتیبانی مناسب و بهنگام از افرادی که نیازمند یاری هستند به هر شکل ممکنی، کار خیر و خدمت به همنوع است.

وی ادامه داد: همراهی و حمایت معنوی از مددجویان بهزیستی در کنار کمک ‌ها و حمایت‌ های مادی آثار و تبعات مثبت خود را در طولانی  مدت در زندگی افراد باقی می گذارد و تشکل ها و موسسات خیریه شرکای اجتماعی سازمان بهزیستی هستند که سهم بسزایی در ارائه خدمات به مددجویان دارند.

سرپرست بهزیستی فارس تصریح کرد: برخورداری از روحیه جهادی بستر مناسبی برای ارائه خدمت بی منت به آحاد جامعه هدف بهزیستی ایجاد می کند و کار در بهزیستی از نعمت های پروردگار است.

کد خبر 1152181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha