مراسم شهادت امام موسی کاظم (ع) به همت کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) از برپایی مراسم عزاداری شب شهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور آحاد مختلف مردم و اعضای کانون در مسجد باب الحوائج (ع) کلور خبر داد.

«قهرمان بابازاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم عزاداری شب شهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور آحاد مختلف مردم و اعضای کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) در مسجد باب الحوائج (ع) کلور برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) تصریح کرد: حجت الاسلام «شیرعلیپور» سخنران و حجت الاسلام «دلاوری» نیز در مدح مظلومیت و شهادت آن حضرت به مداحی پرداختند.

 

وی اعلام داشت: تلاوت قرآن کریم، عزاداری، قرائت صلوات خاصه امام موسی کاظم (ع) و تبیین سبک زندگی و سیره عملی امام موسی کاظم (ع) از جمله برنامه های این آئین معنوی بود.

 

بابازاده خاطر نشان کرد: توزیع 450 پرس غذای گرم در بین شرکت کنندگان در این مراسم به عنوان نذورات و احسان از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) ادامه داد: چنین برنامه های فرهنگی و معنوی می تواند در گرایش نوجوانان و جوانان به تبعیت از سیره عملی ائمه اطهار (ع) تاثیرگذار باشد و فعالان فرهنگی این کانون با مشارکت هیئت امنای مسجد و خیرین این برنامه معنوی را تدارک دیدند.

 

بابازاده تاکید کرد: امیدواریم این برنامه فرهنگی قدم های بلندی برای عملی شدن جهاد تبیین در بین نوجوانان و جوانان باشد.

 

وی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در این برنامه فرهنگی با مشارکت آحاد مردم به خوبی انجام شد.

 

کد خبر 1152190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha