۳۰برگزیده جشنواره های «اشک انار» و «یوسف» معرفی می شوند

سردار ملکی گفت: آئین اختتامیه جشنواره های «اشک انار» و «یوسف» به همراه تجلیل از ۳۰برگزیده دو جشنواره و رونمایی از ۶۰عنوان کتاب دفاع مقدس را دوشنبه ۹اسفند ماه جاری در سالن همایش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،سردار «عبدالله ملکی»امروز(۸اسفند) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) به برگزاری آئین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره شعر مقاومت و حماسه «اشک انار» و داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» اشاره و اظهار کرد: تعداد ۶۰۰اثر از ۲۱۰شاعر استان به دبیرخانه یازدهمین دوره جشنواره شعر و مقاومت «اشک انار» ارسال شده است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۹صبح در سالن همایش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، افزود: تجلیل از ۳۰برگزیده دو جشنواره به همراه رونمایی از ۶۰عنوان کتاب دفاع مقدس از مهمترین بخش این مراسم می باشد.


وی همچنین  تعداد آثار رسیده به دبیرخانه یازدهمین دوره جشنواره داستان کوتاه «یوسف» را ۱۷۵اثر اعلام کرد و افزود: این تعداد اثر از ۱۰۰نویسنده استانی به دبیرخانه ارسال شده است.

 

سردار ملکی خاطرنشان کرد: از 18 برگزیده بخش شعر شامل ۱۲برگزیده در بخش فارسی و بخش‌های مختلف و ۶ برگزیده شعر طبری تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

وی اضافه کرد: همچنین تقدیر از ۱۲برگزیده داستان کوتاه «یوسف» یکی از آئین اختتامیه جشنواره های اشک انار و یوسف است.

کد خبر 1152217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha