لزوم استفاده از ظرفیت مهندسان شهرسازی و عمران فارس توسط  شورای اسلامی شهر شیراز

جاهدی گفت: چهار هزار مهندس در عرصه شهرسازی و عمران در استان فارس وجود دارند که یک هزار و ۷۰۰ نفر در زمینه عمران سازمان دهی شده اند و می ‌توانند در خدمت شهر و شورای اسلامی شهر شیراز باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امیر جاهدی»، امروز (یکشنبه 8 اسفند) در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت 5 اسفند به عنوان روز مهندس گفت: مهندسان نماد پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی هستند و در خلق سازه‌ های مهندسی در دفاع مقدس نقش آفرینی موثری داشتند.

جانشین فرمانده سپاه فجر در بسیج اقشار ادامه داد: در بسیج مهندسین صنعت و عمران  شاهد ایجاد نگاه تحول‌ گرایانه هستیم و امسال شاهد برگزاری برنامه‌ های فاخر در روز مهندس در شیراز و سایر نقاط استان بودیم که نشانه این نگاه متعالی است. 

وی اضافه کرد: راه اندازی دفتر «نذر مهارت» در نظام مهندسی با هدف گسترس مهارت  و آموزش به نسل جوان اقدام مطلوبی است که آورده‌ های مادی از این دفتر در بستر کمک‌ های مومنانه هزینه خواهد شد.

جاهدی اعلام کرد:  ۴۲ شهید مهندس در شیراز شناسایی شده اند و شهید «روزیطلب» به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۱ معرفی شده و امیدواریم  به عنوان شهید شاخص ملی سازمان بسیج در سال ۱۴۰۱ نیز معرفی شود. 

وی ادامه داد: در بسیج صنعت نیز کلینیک تخصصی صنعت راه ‌اندازی شده که مهندسان وارد عرصه پایش و عارضه‌ یابی واحدهای صنعتی شده اند و تاکنون ۷۰۰ واحد دارای مشکل پایش شده و برای رفع مشکلات این واحدها تلاش می شود. 

جاهدی تصریح کرد: اقشار بسیج می ‌توانند بازوی توانمندی برای شورای اسلامی شهر شیراز باشند و چهار هزار مهندس در عرصه شهرسازی و عمران در استان فارس وجود دارند که یک هزار و 700 نفر در زمینه عمران سازمان دهی شده اند و می ‌توانند در خدمت شهر و شورای اسلامی شهر شیراز باشند. 

وی افزود: در بسیج اقشار، ظرفیت ‌های فراوانی وجود دارد که می ‌تواند بازوی مشورتی و توانمندی برای شورای اسلامی شهر شیراز باشد و باید در کمیسیون ‌ها و کارگروه‌ های تخصصی از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف سومین حرم اهل بیت (ع) استفاده شود. 

کد خبر 1152270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha