پرداخت ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی/ ۷۶۰۰ مددجو صاحب شغل شدند

بابایی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد استان گلستان پرداخت شده است.

«عیسی بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه ۲۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد استان گلستان پرداخت شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: با پرداخت این تسهیلات تا کنون برای ۷ هزار و ۶۰۰ مددجو فرصت شغلی ایجاد شده است که امیدواریم تا پایان سال این تعداد افزایش پیدا کند.

 

وی افزود: اعتبارات اشتغالزایی کمیته امداد استان در سالجاری ۳۳۷ میلیارد تومان است که به اندازه سه برابر این میزان، پرونده به بانک ها ارسال شده است و امیدواریم با همکاری بانک ها بتوانیم ۱۰۰ درصد این اعتبارات را جذب کنیم.

 

بابایی بیان کرد: تا کنون ۲ هزار و ۳۵۰ خانوار تحت پوشش امداد خودکفا شدند اما این دلیلی نمی شود که چون این خانواده ها به درآمد حداقلی رسیدند از زیر پوشش خارج شوند بلکه بنا داریم تا خودکفایی کامل در کنار آنان باشیم.

 

وی گفت: ۹۰۰ فرصت شغلی نیز در حوزه کاریابی ها ایجاد شده است. کارفرمایانی که مددجویان امداد را مشغول به کار کنند از بسته های تشویقی مانند تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به ازای هر مددجو و پرداخت ۲ سال حق بیمه برخوردار می شوند.

 

کد خبر 1152282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha