دستگیری سارقین به عنف در سنندج

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان از دستگیری سارقین به عنف و سارق حرفه‌ای خودرو در «سنندج» خبر داد.

عبدالله فتحی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: از ابتداي بهمن ماه سال جاري گزارشاتي تحت عنوان سرقت خودرو و سرقت به عنف در سطح شهرستان سنندج به مراکز انتظامي واصل شد.

 


وی گفت: با توجه به گستردگی حجم سرقت‌های به وقوع پیوسته درسنندج تیمی ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دادند.

 


این مقام انتظامی افزود: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره گیری از بانک اطلاعاتی، سارقین حرفه‌ای شناسایی و طی عملیات‌های هدفمند پلیسی دستگیر و برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

 

فاتحی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به 17 سرقت از جمله خودرو، موتورسیکلت، منزل و زورگیری گوشی همراه اعتراف کردند.

 


وی با بیان اینکه اموال مسروقه زیادی از جمله 13 دستگاه خودرو، دو دستگاه موتورسیکلت به ارزش یک میلیاردریال  و تعداد زیادی گوشی تلفن همراه- گوشی اوراق شده - کاور گوشی به ارزش 400میلیون ریال  کشف شده است.

 


سرهنگ فاتحی خاطر نشان کرد: پرونده تشکیل و 3 متهم دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 


رئیس پلیس آگاهی استان در پایان به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه كرد: اماکن و وسایل خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، یا نگهبان ثابت، دوربین‌های کنترل کننده مجهزكنند و در حفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

کد خبر 1152328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha