کمک ۷۶۷ میلیون ریالی خیّران به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

رییس شورای اسلامی شهر شیروان گفت: خیرین شیروان ۷۶۷ میلیون ریال جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک کردند.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در طرح نذر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی که از دهه بصیرت تا فجر انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت گرفت با کمک خیرین ۷۶۷ میلیون ریال جمع آوری و ۶ نفر از زندانیان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده برگشتند.

 

 رییس شورای اسلامی شهر شیروان عنوان کرد: شهرداری شیروان در طرح نذر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی، ۶ نفر را آزاد کرد.

 

محمدزاده قانعی خاطرنشان کرد: این طرح خیرخواهانه با مشارکت شهرداری، شورای اسلامی شهر و انجمن حمایت از زندانیان با هدف کمک به آزادی مددجویان و حمایت مالی از خانواده‌های زندانیان صورت گرفت و با استقبال خوبی از سوی خیرین روبه‌رو شد.

 

وی اضافه کرد: طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همچنان ادامه دارد و قرار است یاری‌گر زندانیانی باشیم که در طول دوره حبس در مسیر متعالی زندان یعنی اصلاح و تربیت قدم برداشته‌اند تا بدین شکل نه‌فقط زمینه آزادی آنان بلکه تأمین معیشت خانواده این دسته از مددجویان را هم فراهم سازد.

 

وی افزود: همچنین سپاه شیروان ۴۰ بسته معیشتی جهت کمک به خانواده های زندانیان به این انجمن اهداء کرد که بین ۴۰ خانوار توزیع شد.

 

در هر یک از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح و تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد دایر است.

کد خبر 1152375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha