بیش از ۲۴۴ هزار دانش آموز استان قزوین از اردوی مجازی راهیان نور بازدید کردند

رسولی فر گفت: در اردوی راهیان نور مجازی بیش از ۲۴۴ هزار دانش آموز از برنامه های مختلفی که تدارک دیده شده بود، بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «ابراهیم رسولی فر» شب گذشته (یکشنبه 8 اسفند) در گفتگوی ویژه خبری شبکه قزوین بیان کرد: با توجه به شرایط امسال و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، اردوی راهیان نور برای دانش آموزان به صورت مجازی و از دوم تا چهارم اسفند ماه در شبکه شاد برگزار شد.

 

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین ادامه داد: در اردوی راهیان نور مجازی بیش از 244 هزار دانش آموز از برنامه های مختلفی که تدارک دیده شده بود، بازدید کردند و خوشبختانه استقبال خوبی را از دانش آموزان شاهد بودیم و دل نوشته، کلیپ و عکس از سوی دانش آموان ارسال شد که این آثار ارسالی به صورت یک کتابچه منتشر خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: بیش از 70 درصد دانش آموزان از برنامه های راهیان نور استقبال کردند و با برگزاری این برنامه مجازی تلاش شد تا پیام شهدا را به دانش آموزان منتقل کنیم و بازخوردهایی که داشتیم نشان دهنده اثربخشی این برنامه بود.

 

رسولی فر خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه های این چنینی سبب می شود تا دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور با فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شوند و این روحیه در دانش آموزان ما تقویت شود.

کد خبر 1152393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha