ضرورت اختصاص تسهیلات ارزان‌قیمت مسکن به مددجویان کمیته امداد

یک نماینده مجلس درباره تسهیلات مستقیم به مددجویان کمیته امداد گفت:  امیدواریم بتوانیم تسهیلات مسکن را با اقساط بلندمدت و با سود کم در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار دهیم.

عبدالکریم جمیری، نماینده بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شورای اسلامی درباره بودجه ای که مجلس شورای اسلامی برایتامین مسکن برای مددجویان در نظر گرفته است به خبرنگار شبستان گفت: بودجه‌ای که برای تامین مسکن مددجویان در نظر گرفته شده  است، اصلا با نرخ تورم همخوانی ندارد.

او افزود: معتقدم مجلس شورای اسلامی باید در این رابطه فکری بکند و در جهت افزایش اعتبارات مددجویان کمیته امداد تلاش کند.

این نماینده مجلس درباره تسهیلات مستقیم به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: حتما در این باره در مجلس بحث خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم تسهیلات مسکن را با اقساط بلندمدت و با سود کم در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار دهیم.

جمیری گفت: ما نمایندگان مجلس همه تلاشمان را در راستای افزایش بودجه و راضی نگه داشتن اقشار محروم جامعه خواهیم کرد. کمک به مستضعفان از مهم‌ترین اصل‌های انقلاب ماست و ما هرگز از این اصل خود دور نخواهیم شد.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد موظف به ساخت 360 هزار واحد مسکن برای محرومان در چهار سال آینده شده است، اظهار کرد: موفقیت این طرح که در قالب طرح ملی جهش مسکن دیده شده در این است که مددجویان توان بازپرداخت اقساط خود را داشته باشند در غیر این صورت استقبالی خوبی از این طرح نمی شود.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اختصاص سه هزار میلیارد تومان برای مسکن مددجویان کافی نیست و امیدواریم این موضوع در صحن علنی مجلس مورد بازبینی قرار گیرد.

کد خبر 1152442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha