عضویت ۱۰۰ مبلّغ دینی آران و بیدگل در سامانه شمع/ صدور هر گونه گواهی تبلیغی منوط به ثبت گزارش در این سامانه است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از عضویت ۱۰۰ مبلّغ دینی این شهرستان در سامانه شمع خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه، دیگر امکان صدور گواهی فیزیکی برای مبلغان دینی وجود ندارد و تنها راه اخذ هرگونه گواهی تبلیغی ، دریافت آنلاین از ساماناست.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: با راه اندازی شبکه مجازی مبلغان و عملیات های تبلیغی(شمع)، تاکنون ۱۰۰ مبلغ و مبلغه دینی از شهرستان آران و بیدگل در این سامانه عضو شده اند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: بر این اساس طی ۵ ماه گذشته، بیش از  ۵۵۰ گزارش عملیات تبلیغی موردی و مناسبتی از مبلغان و مبلغات آران و بیدگل در این سامانه ثبت شده است.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: این سامانه توسط سازمان تبلیغات اسلامی با هدف بهینه‌ سازی شبکه تبلیغی و ارائه خدمات به مبلغان دینی طراحی شده است و صدور هر گونه گواهی تبلیغی برای روحانیون و مبلغان دینی و بانوان مبلغه منوط به ثبت گزارش در این سامانه است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل اظهار کرد: این سامانه جایگزین سامانه های قبلی گزارش دهی مبلغین و مبلغات شده است و طلاب می‌توانند با ثبت نام در سامانه و ثبت فعالیت های تبلیغی خود از مزایای آن بهره مند شود.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار در خصوص مزایای «سامانه شمع» گفت: صدور آنلاین گواهی تبلیغی برای نهادها و حذف مراجعه حضوری مبلغان به ادارات تبلیغات اسلامی ، دسترسی به اطلس تبلیغی شامل اطلاعات دقیق مناطق و نقاط تبلیغی کشور، دانلود رایگان محتوای تبلیغی مورد نیاز مبلغان، پشتیبانی آنلاین مبلغان و امکان دعوت از سخنران در مناطق مختلف کشور توسط هیئات مذهبی، مساجد و سایر تشکل های دینی با توجه به داده های تبلیغی ثبت شده در سامانه از جمله مزایای این سامانه است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: با راه اندازی این سامانه، دیگر امکان صدور گواهی فیزیکی برای مبلغان دینی توسط سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادها وجود ندارد و تنها راه اخذ هرگونه گواهی و تاییدیه تبلیغی ، دریافت آنلاین گواهی از سامانه شمع با توجه به مستندات قبلی بارگذاری شده توسط خود مبلغ و تایید آن توسط کارشناسان ادارات تبلیغات اسلامی است.

 

مجیدی تبار ادامه داد: مبلغان (خواهر و برادر) می توانند برای نام نویسی به نشانی اینترنتی https://shabaketabligh.ir/  (اینجا) مراجعه و پس از ثبت نام، عملیات تبلیغی خود را در مناسبت های مختلف ثبت کنند./

کد خبر 1152456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha