دستگیری ۳۹ مجرم و برخورد قاطعانه با فروشندگان اسلحه و مواد مخدر در کرمانشاه

جاویدان، گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کرمانشاه ۳۹ نفر از مجرمان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران گفت: افراد دستگیر شده عمدتا در زمینه فروش اسلحه، مواد مخدر، شرط بندی های غیرمجاز و ... فعالیت داشتند که در دام قانون افتادند.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  افزود: عمده این افراد هم در قلیان سراها توسط مأموران پلیس دستگیر شدند که این موضوع نشان می دهد متاسفانه بیشتر این اماکن به محلی برای ارتکاب و وقوع جرم تبدیل شده اند.

 

 

وی  همچنین از تشدید برخوردهای قانونی با اداره کنندگان قلیان سراها و دیگر اماکن صنفی خبر داد که محل کسب خود را در اختیار افراد مجرم قرار داده و زمینه فعالیت مجرمانه را برای آن ها فراهم می کنند.

 

 

جاویدان از استمرار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت مردم و جامعه را با چالش مواجه کنند برخورد خواهد کرد.

 

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: از مردم هم در خواست داریم در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت افراد مجرم در هر زمینه ای مراتب را به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند همکاران ما در سریعترین زمان ممکن با افراد مختلف برخورد می کنند چرا که حفظ امنیت شهروندان را وظیفه خود می دانند.

 

وی در پایان از راه اندازی سامانه پیامکی پلیس به شماره ۱۱۰۸۳ نیز خبر داد و گفت: این سامانه بیشتر برای افراد سخت گویش راه اندازی شده تا آن دسته از شهروندان که نیاز به کمک و حضور پلیس دارند بتوانند از این طریق با همکاران ما ارتباط برقرار و نوع درخواست خود را مطرح کنند.

کد خبر 1152520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha