صیانت از بهبودیافتگان و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد در قالب مهارت افزایی رویکرد اصلی بهزیستی است

محمدی فلاح با اشاره به اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی گفت: صیانت از بهبودیافتگان و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد در قالب مهارت افزایی رویکرد اصلی بهزیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « وجیهه محمدی فلاح» در جریان بازدید از مرکز ماده ۱۶ استان البرز که دوشنبه ۹ اسفند انجام شد گفت: مرکز ماده ۱۶ استان البرز شامل سالن نگهداری افراد، سالن غرالگری، اتاق مهارت آموزشی، اتاق پزشک، روانشناس و ... است. 

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: صیانت از بهبود یافتگان و افزاد و خانواده های آسیب دیده یکی از رویکردهای بهزیستی استان البرز با هدف بهبود وضعیت زندگی مددجویان است. 

 

وی با اشاره به اهمیت گروه های جهادی در جریان توانمندسازی مددجویان بیان کرد: صیانت از بهبودیافتگان و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد یک ضرورت در جریان مهارت آموزشی و صیانت احتماعی و اشتغال است. 

 

وی اظهار کرد: گستردگی کار و کمبود زیر ساخت ها از تشکل های مردمی و گروه های جهادی در قالب پیشگیری از آسیب های اجتماعی است. 

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: بهزیستی به عنوان متولی اصلی بحث آسیب های اجتماعی است و در این خصوص افزادی که در مرکز ماده ۱۶ نگهداری می شوند از خدمات پزشکی، روانشناسی، پیگیری وضعیت اشتغال و حرفه آموزی بهره مند می شوند. 

 

 

کد خبر 1152531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha