برگزاری جشن عید مبعث در ۱۲۰ بقعه متبرکه مازندران

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه جشن عید مبعث با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ۱۲۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس استان مازندران برگزار می شود، گفت: به همین مناسبت بقاع متبرکه شاخص سطح استان آذین‌بندی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» امروز(۹اسفند) در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن عید مبعث اظهار کرد: بقاع متبرکه شاخص سطح استان آذین‌بندی شدند و آماده میزبانی برای برگزاری جشن های این عید بزرگ مسلمین جهان هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مازندران با بیان اینکه جشن عید مبعث با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا در ۱۲۰ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار می شود، افزود: سازمان اوقاف با همکاری مردم و هیأت‌های مذهبی میزبانی این جشن‌ها را در اماکن مذهبی برعهده دارد.

 

وی، عید مبعث را یکی از اعیاد مهم مسلمانان و شیعیان دانست و بیان کرد: در روز مبعث، رسالت و پیام حیات‌بخش الهی به انسان‌ها از سوی حضرت محمد (ص) نازل شد.

 

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام جامعه جاهل آن دوران را خدا محور کرد، افزود: پیامبر اکرم(ص) با بعثت خود جامعه را از انحرافات نجات داد و همین مسأله در ظهور حضرت ولی عصر(عج) نیز تحقق خواهد یافت.

 

وی با اشاره به اینکه روشنگری های رسول خدا حضرت محمد مصطفی(ص) مردم را از زشتی و جهل نجات داد، تصریح کرد: بعثت پیامبر(ص) را می توان روز تحول جامعه بشری نام نهاد.

کد خبر 1152537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha