بسیج جامعه پزشکی در ایام بحران کرونا رسالتش را به‌ خوبی انجام داد

غیاثی گفت: بسیج جامعه پزشکی در ایام بحران کرونا رسالت خویش را به‌ خوبی اجرا کرد و امیدواریم که همه ما بتوانیم در حوزه تخصصی خود بهترین نوع خدمت را به مردم ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار «هاشم غیاثی» در مراسم بزرگداشت روز بسیج جامعه پزشکی و تجلیل از جهادگران حوزه سلامت تصریح کرد: خاطرات بسیار زیادی از حضور پررنگ، حماسی و مخلصانه جامعه پزشکی و پرستاری در جبهه‌های حق علیه باطل و مبارزه با ویروس کرونا به بهترین شکل ممکن دیده شد و پزشکان و پرستاران امروز در ۲ سال اخیر به‌خوبی ادامه دهنده راه پرافتخار ‌پزشکان و پرستاران دیروز بودند.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اضافه کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حضور پرشور و ثمربخش بسیجیان در کنار مدافعان سلامت سخن می‌گفت، حضوری که در جای جای ایران عزیز به‌ویژه شهر و استان امام رضا(ع) به بهترین شکل ممکن دیده شد.

 

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی و پرستاری اجازه با حضور قهرمانانه خود اجازه ندادند که ویروس منحوس کرونا آنگونه که می‌خواهد جولان دهد، خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی و پرستاری با مدیریت بسیار خوب متولیان حوزه سلامت شاهد بهترین عملکرد در ایران اسلامی در میان تمامی کشورهای جهان هم در بحث واکسیناسیون و هم در بحث درمان بودیم.

 

سردار غیاثی تاکید کرد: بسیج جامعه پزشکی در ایام بحران کرونا رسالت خویش را به‌ خوبی اجرا کرد و امیدواریم که همه ما بتوانیم در حوزه تخصصی خود بهترین نوع خدمت را به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 1152547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha