تبدیل روستای «دهک» به الگوی ایرانی-اسلامی به همت کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز

میرصادقی گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان روستاهای شیراز در آستانه نوروز توزیع خواهد شد و کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز برای تبدیل روستای «دهک» شیراز به روستای الگوی ایرانی-اسلامی تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صدیقه السادات میرصادقی» با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در روستاهای محروم شیراز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: درآستانه نوروز به همت مردم نیکوکار و با اقدامات کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز، یک هزار و 200 بسته معیشتی میان نیازمندان روستاهای شیراز توزیع خواهد شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز افزود: در کنار این بسته های معیشتی، همچنین اقلام پوشاکی، میوه و شیرینی نیز تهیه و در اختیار این خانواده ها قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: حجم کار زیاد است و کمبودهایی نیز وجود دارد و تمام بسته ها با کمک های مردمی تهیه می شود و مردم نیکوکار می توانند با مراجعه به کانون فرهنگی هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز واقع در چهارراه هوابرد، ابتدای بلوار «سرباز» نبش کوچه 26 و یا تماس با شماره 09173007450 برای مشارکت در این کار خیر سهیم شوند.

میرصادقی از کلنگ زنی دوازدهمین خانه در روستای «دهک» دولت آباد شیراز برای افراد بی بضاعت نیز خبر داد و بیان کرد: تاکنون با کمک خیران 11 خانه برای افراد بی سرپرست، بی بضاعت و یا دارای معلول ساخته ایم و کنگ خانه دوازدهم هفته آینده زده خواهد شد و 28 سرویس بهداتشی و حمام نیز در این روستا احداث شده است و در نظر داریم تا روستای «دهک» به روستای الگوی ایرانی-اسلامی تبدیل شود.

کد خبر 1152557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha