همه افراد جامعه باید در راستای «جهاد تبیین» حساسیت داشته باشند

حجت‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «تببین باید قطعی و فوری انجام شود»، گفت: باید همه جامعه نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند و نگذاریم دستور رهبری بر زمین بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «علی وحدانی فر» در گردهمایی فعالان فرهنگی- قرآنی شهرستان کهگیلویه با موضوع «جهاد تبیین»، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر تاکید فراوانی بر مسئله «جهاد تبیین» در ابعاد مختلف و متعددی داشتند.

 

امام جمعه دهدشت با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «تببین باید قطعی و فوری انجام شود»، گفت: باید همه جامعه نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند و نگذاریم دستور رهبری بر زمین بماند.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمن در جنگ سخت به علت عدم ناتوانایی خود و  قدرت بالای نظامی جمهوری اسلامی مغلوب شده، به جنگ نرم روی آورده است.

 

حجت الاسلام وحدانی فر افزود: دشمن در این جنگ دستاوردهای انقلاب و اسلام را مورد حمله و هدف رسانه ای خود قرار داده و به شدت در این فضا کار می کنند.

 

امام جمعه دهدشت یادآور شد: دشمنان در سال‌های اخیر با استفاده از فضای مجازی و سرورهایی که در اختیار خود داشتند این فضا را به سمت خواسته های خود هدایت کردند، لذا وقتی مقام معظم رهبری دستور واجب و فوری اعلام می کنند، باید همه پای کار بیایند و از تمام ظرفیت ها استفاده کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: هیئت‌ها  باید «جهاد تبیین» را به صورت کلی با استفاده  از ظرفیت ائمه جماعات، جوانان، فرهنگیان، مساجد و ... در دستور کار خود قرار دهند و از ظرفیت رسانه ای و فضای مجازی به عنوان مهم ترین وسیله ارتباطی نیز بهره ببرند.

 

حجت الاسلام وحدانی فر افزود: ما اگر این کار را انجام دهیم و در همه ابعاد پای کار باشیم، مانند اقتصادی، سیاسی، مباحث نظامی و ... پیروز خواهیم شد.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در این مسیر از ظرفیت و توانایی های بسیار خوبی برخوردار هستیم، گفت: از رسانه‌ها دعوت می‌کنم که دستاوردهای انقلاب را بررسی و موضوع بندی کرده و به مردم این خدمات را بگویند.

 

وی اظهار کرد: ضرورت دارد در تمام ابعاد «جهاد تبیین» صورت گیرد، چرا که دشمن فضا را مسموم می کند، باید با خلاقیت همه جریان رسانه‌ای دشمن را شکست دهیم و همچنان قله‌های عزت و افتخار را بپیماییم.

کد خبر 1152653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha