طرح «خانواده متعالی» سال گذشته با ۹۹ عنوان برنامه در حوزه خانواده تدوین شده است

یقطین گفت: طرح «خانواده متعالی» سال گذشته در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و بر اساس سیاست های بالادستی این طرح توسط تیمی از استادان و مشاورین حوزه خانواده با ۹۹ عنوان برنامه، تدوین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «زهرا یقطین»، امروز (یکشنبه 9 اسفند) در نشست خبری طرح «خانواده متعالی» که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: همه افراد در ارتقا فردی، خانوادگی و اجتماعی نقش ایفا می کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با یادآوری این مطلب که طرح «خانواده متعالی» سال گذشته در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و بر اساس سیاست های بالادستی این طرح توسط تیمی از استادان و مشاورین حوزه خانواده تدوین شد، افزود: 99 عنوان برنامه ذیل این طرح تعریف شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ساختار عملیاتی این طرح به عهده استانداری فارس است، تاکید کرد: باید از موازی کاری و تکراری گویی در حوزه خانواده جلوگیری شود.

یقطین با اشاره به اینکه ساختار برنامه ریزی شامل 6 کارگروه شد، اظهار کرد: کارگروه «علمی و پژوهشی» به عهده حوزه علمیه، «تبلیغی و ترویجی» به عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، کارگروه «آموزشی»، کارگروه «حمایتی»، «مشارکت مردمی» و «نظارت» به عهده معاونت فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در فارس است که فعالیت دارند و اولین همایش از کارگروه علمی و پژوهشی اجرایی می شود.

 

کد خبر 1152680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha