لزوم استفاده از زبان هنر برای تسری موضوعات طرح «خانواده متعالی»

قانعی بر لزوم استفاده از زبان هنر برای تسری موضوعات طرح «خانواده متعالی» تاکید کرد و گفت: با استفاده از موشن گرافی و پوستر و همچنین نمایش و فیلم کوتاه می توان موضوعات مد نظر طرح «خانواده متعالی» را در جامعه تسری داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امروز (یکشنبه 9 اسفند) در نشست خبری طرح «خانواده متعالی» که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، گفت: این اداره کل مسئولیت کارگروه تبلیغ و ترویج را دارد که 14 دستگاه در آن عضو هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که با استفاده از ظرفیت کمیته علمی و پژوهشی دست به تولید محتوا پیرامون خانواده خواهیم زد و لزوم استفاده از زبان هنر برای تسری موضوعات طرح «خانواده متعالی» تاکید کرد و افزود: با استفاده از موشن گرافی و پوستر و همچنین نمایش و فیلم کوتاه می توان موضوعات مد نظر طرح «خانواده متعالی» را در جامعه تسری داد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری این مطلب که نگاه این طرح، مقطعی و کوتاه مدت نیست و فرایند بلند مدت برای تحقق خانواده عظیم که مد نظر دین است را اجرایی می کند، اضافه کرد: تجربه جدیدی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سعی می شود با مجموعه اقدامات فرهنگی و هنری طرح را به هدف خود نزدیک کنیم، افزود: این طرح پیشینه بیش از 2 سال دارد و گستره زیادی از روانشناسان و کارشناسان طرح را دیده اند و امیدوارم به نتایج مثبتی برسیم و این نتایج هم در سایر طرح ها اجرایی کنیم.

قانعی با اشاره به اینکه محتوای کارگروه تخصصی راحت تر به دست مردم برسد، اضافه کرد: فضای گفتمانی که در حوزه خانواده متعالی وجود دارد، به دست ما برسد.

کد خبر 1152683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha