پروژه خط انتقال فاضلاب مجتمع آژینه در تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل آبفای جنوبشرق استان تهران گفت: پروژه خط انتقال فاضلاب مجتمع آژینه در تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای جنوبشرق استان تهران در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح زیست محیطی خط انتقال فاضلاب۱۲۲۲ مسکن واحدی پیشوا در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات پیشوا، در حوزه تامین آب پایدار بود که در این راستا عملیات انتقال آب از سد ماملو در ابتدای سال ۹۹ انجام شد و بعد از آن شاهد کسب رضایت نسبی مردم و رفع معضلات حوزه آب شرب بودیم.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات پیشوا، بحث فاضلاب و نصب انشعابات آن بود که در حال انجام است و امیدوارم با عنایت مسئولان این توفیق هم مستدام باشد و بتوانیم آن را به سرانجام برسانیم.

نامداری با اشاره به لزوم رفع مشکلات در حوزه دفع فاضلاب بیان داشت:‌یک مشکل دیگر این شهرستان، عدم اجرای کامل فاضلاب مسکن مهر ۱۲۳۲ واحدی از جمله آژینه بود که امروز با دغدغه مسئولان از جمله دادستان محترم،  خط انتقال فاضلاب آن شروع شد و این قول را می‌دهیم که در ابتدای تابستان ۱۴۰۱  شاهد تکمیل این پروژه ۴۵۰۰ متری باشیم.

مدیر عامل آبفای جنوبشرق استان تهران اظهار داشت:‌ در شهرستان‌های جنوبشرق استان تهران، بحث جمع‌آوری فاضلاب و استفاده بهینه از پساب از موضوعات مهمی است که این نوید را می‌دهیم که تحول بسیار خوبی را شاهد باشیم و در کوتاهترین زمان، مشکل فاضلاب در چهار شهرستان حل شود.

کد خبر 1152745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha