مسیر توسعه قرچک  لحظه‌ای نباید متوقف شود

فرماندار شهرستان قرچک گفت: مسیر توسعه قرچک حتی لحظه‌ای نباید متوقف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در جمع اصحاب رسانه اولویت‌های شهرستانی برای توسعه همه‌جانبه این منطقه را تشریح کرد و از اقشار مختلف مردم و مسئولان خواست در شتاب توسعه قرچک سهیم شوند.

وی افزود: مردمی بودن و احیای اعتماد و امید آنها، جزو برنامه‌ها و سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است که ما نیز بر همین مبنا در شهرستان قرچک حرکت خواهیم کرد، حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید، مسئله کرونا و سلامت، بازسازی ساختار فرهنگی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با جدیت در دستور کار دولت قرار گرفته است.

فاتحی نژاد اولویت های خدمت رسانی در حوزه های مختلف را در شهرستان قرچک فراوان برشمرد و عنوان داشت:‌مبارزه با فساد، عدالت‌محوری در تخصیص امکانات به همه مناطق به ویژه مناطق محروم، دوری از کاغذبازی و بوروکراسی زاید اداری، ایجاد ظرفیت‌های اقتصادی و حمایت از سرمایه‌گذاران، ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی درمانی و زیرساخت‌های الکترونیکی، اهمیت به موضوعات فرهنگی، ارتقای امنیت مردم و... جزو سیاست‌های بنده در شهرستان است.

فرماندار قرچک بیان داشت: در قرچک مدیران باید شبانه‌روزی فعال بوده و رفع مشکلات مردم را صرفاً به ساعات اداری موکول نکنند؛ چرا که اعتقاد دارم مسیر توسعه قرچک حتی لحظه‌ای نباید متوقف شود و همه باید در شتاب توسعه قرچک سهیم شوند.

وی مردم قرچک را لایق بهترین ها دانست و تصریح کرد:  امیدواریم با همدلی، وحدت و مشارکت مردم لایق، مدیران، نخبگان و همه صاحبان اندیشه و ارائه پیشنهادات و نظرات سازنده، به بهترین نحو در راستای رفع مشکلات، توسعه و آبادانی شهرستان و حفظ شأن اهالی این دیار حرکت کنیم.

فاتحی نژاد در پایان عنوان کرد: اعتقاد دارم با وجود اصحاب رسانه هم آگاهی‌بخشی در جامعه اتفاق می‌افتد و هم معضلات با کمک این عزیزان کاهش می‌یابد، بنابراین تعامل دوسویه با این قشر در شهرستان برقرار خواهد بود.

کد خبر 1152748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha