بعثت پیامبر اسلام (ص) انقلاب ارزش‌ها بود

حجت‌الاسلام فاضلی گفت: بعثت پیامبر اسلام (ص) انقلاب ارزش‌ها بود که خرافه‌پرستی تبدیل به حقیقت‌یابی و همچنین جنگ و خون‌ریزی تبدیل به عدالت شد.

«حجت‌الاسلام سید علی فاضلی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت عید مبعث اظهار کرد: ۲۷ رجب به عنوان عید مبعث روزی است که حضرت محمد (ص) برای هدایت بشر به پیامبری مبعوث شد.

 

استاد حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان افزود: انسان‌ها در زندگی دچار غفلت و پشیمانی می‌شوند و برای همين، خداوند سبحان برای کامل کردن عقل بشر، یک راهنما فرستاد تا با بیان ویژگی‌ها و راهکارها، انسان را از این اشتباهات و غفلت‌ها بازدارد.

 

وی اذعان کرد: پیامبر و راهنما باید ضمن داشتن ویژگی‌هایی، از نظر عقلی و اخلاقی کامل و عشق به انجام مسئولیت داشته باشد. 

 

حجت‌الاسلام فاضلی تصريح کرد: حضرت محمد (ص) از عصبانیت و تندخویی به دور بود و خنده‌های وی نیز همراه با تبسم بود، به بزرگترها احترام می‌گذاشت، به کودکان محبت می‌کرد و دوری از خودبرتربینی داشت.

 

وی با بیان اينکه بعثت پیامبر اکرم (ص) تأثیرات و نتایج مثبتی به همراه داشت و تغییراتی را در جامعه بشری پدید آورد عنوان کرد: بعثت پیامبر اسلام (ص) انقلاب ارزش‌ها بود که خرافه‌پرستی تبدیل به حقیقت‌یابی و همچنین جنگ و خون‌ریزی تبدیل به عدالت شد.

 

استاد حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک با اشاره به اینکه ما باید به ترویج و گسترش فضائل و ارزش‌های اخلاقی بپردازیم بیان کرد: لازم است در مسیر رفع اختلافات گام برداریم، متحد شویم و به دنبال توسعه و عدالت اجتماعی باشیم.

 

کد خبر 1152783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha