برگزاری جشن های عید مبعث در بقاع متبرکه شاخص استان همدان

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: همزمان با ۲۷ رجب سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص)، جشن‌ها و آیین های ویژه ای با رعایت پروتکل های بهداشتی در ۱۰ بقعه متبرک استان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام «رضا حاجی زین‌العابدینی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مراسم جشن عید مبعث با حضور ۱۰ مبلغ در ۱۰ بقعه شاخص استان همدان در قالب سخنرانی و مسابقات فرهنگی، نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی و آذین بندی بقاع متبرکه با هدف تبیین اهداف این روز بزرگ و سوق دادن انسان‌ها به راه درست و الهی اجرا می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: سخنرانی بصیرتی و معرفت افزایی، پخش کلیپ های مرتبط در ۱۰ بقعه شاخص، مسابقه کتابخوانی و ارائه محتوای مرتبط با عید مبعث در کانال بقاع متبرکه استان همدان نیز اجرا خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه عید مبعث، عامل مهم تقويت وحدت اسلامی میان مسلمانان است، گفت: دشمن در صدد است تا با ترفندهای مختلف اسلام غربی را در منطقه ترويج كند.

 

وی اضافه كرد: تمامی تلاش پيامبر گرامی ما اين بود كه اسلام واقعی را میان مردم ترويج كند ولی دشمنان و منافقان در همان زمان نيز از ترويج اسلام ناب محمدی نگران بودند و با ترفندهای مختلف مخالفت می‌كردند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: به بركت انقلاب اسلامی امروز اسلام و ارزش‌های اسلامی حفظ شده است و با تدبير امام راحل و مقام معظم رهبری وحدت در جهان اسلام شكل گرفته است كه خارج از تصورات استكبار بود‌.

 

 

کد خبر 1152805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha