راهیان نور فرصت مناسبی برای تبیین عملی ایثارگری های جوانان انقلابی در دفاع مقدس است

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: راهیان نور ترویج ارزش‌های انقلاب و تبیین عملی ایثارگری ها و ایستادگی های جوانان انقلابی در دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه شهرستان سلطانیه در جلسه ستاد راهیان نور با گرامیداشت سالروز مبعث پیامبر اسلام (ص)، و با بیان اينکه شهدا از افتخارات ملی هستند، گفت: شهدا تربیت یافتگان مکتب پیامبر اسلام هستند.

 

 

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب با قدردانی از برنامه زیبای اعزام نوجوانان و جوانان به مناطق عملیاتی با نام راهیان نور و با بیان اینکه راهیان نور یک موقعیت فرهنگی و تربیتی است، گفت: راهیان نور ترویج ارزش‌های انقلاب و تبیین عملی ایثارگری ها و ایستادگی های جوانان انقلابی در دفاع مقدس است.

 

 

حسینی نسب مناطق جنگی را سرزمین مقدس و محل تبرک فرشتگان دانست و افزود: مناطق جنگی نماد غیرت دینی و ملی و نشانگر ایستادگی و مقاومت، شجاعت و بصیرت و دشمن شناسی است.

 

 

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر گرامیداشت ایام الله انقلاب و با بیان اینکه روزهای دفاع مقدس ایام الله است، گفت: فراموشی و تحریف، دو خطر مهم هر حادثه بزرگ است.

 

 

حسینی نسب با بیان اینکه هنوز خانواده هایی هستند که چشم انتظار فرزندان شهیدِ مفقودالاثرشان هستند و لذا نباید آرمانهای انقلاب و دفاع مقدس فراموش شود، تاکید کرد: نباید غبار تحریف یا فرمواشی بر روی حوادث انقلاب بنشیند. 

 

 

وی ۲۲ بهمن، ۹ دی، ۱۳ آبان و دفاع مقدس را از حوادث بزرگ انقلاب دانست و گفت: راهیان نور مانع تحریف یا فراموشی دفاع مقدس می شود.

کد خبر 1152814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha