آئین تجلیل از ورزشکاران اولین دوره مسابقات ورزشی روستای سلطان آباد برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معراج از برگزاری آئین تجلیل از ورزشکاران اولین دوره مسابقات ورزشی روستای سلطان آباد به همت کانون معراج، پایگاه مقاومت، دهیاری، شورا و هیئت امنا همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

«حجت رجبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین تجلیل از ورزشکاران اولین دوره مسابقات ورزشی روستای سلطان آباد همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) به همت کانون معراج، پایگاه مقاومت، دهیاری، شورا و هیئت امنا برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معراج تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رشته های ورزشی شطرنج، دارت، پینگ پونگ، فوتبال دستی و چوب کشی است که از ابتدای اسفند ماه با حضور اهالی و اعضای کانون برپا شده بود.

 

وی ادامه داد: در این مراسم پرفیض که مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی استان نیز حضور داشتند از 15 نفر از ورزشکاران رشته های مختلف تجلیل شد.

 

رجبی خاطر نشان کرد: استقبال نوجوانان و جوانان از برنامه های ورزشی بسیار خوب و نشان از نشاط و بالندگی در آنها است بر همین اساس این برنامه ورزشی با مشارکت به همت کانون معراج، پایگاه مقاومت، دهیاری، شورا و هیئت امنا برپا شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معراج افزود: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی دستورالعمل های بهداشی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی به صورت کامل رعایت شد و به حول قوه الهی هیچ مشکلی در این خصوص به وجود نیامد.

 

رجبی عنوان کرد: در کنار برنامه های فرهنگی باید نسبت به فعالیت های ورزشی نوجوانان و جوانان اهتمام داشت تا بتوانیم همراه با روحیه جهادی انگیزه نشاط و جوانی را در آنها فعال نگه داشت.

کد خبر 1152832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha