ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی گلستان با وحدت و همدلی خود خار چشم دشمنان هستند

حجت الاسلام دیلم گفت: شیعه و سنی، ائمه جمعه و جماعات استان گلستان همدیگر را پذیرفتند و نقشه های دشمنان را می دانند و با وحدت و همدلی خود خار چشم دشمنان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» امروز (سه شنبه 10 اسفند) در گردهمایی علمای شیعه و سنی استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس با تبریک عید مبعث گفت: خداوند را شاکریم به دلیل اعطای وجود بزرگ پیامبر(ص) که ما را جزو امت محمد (ص) قرار داد و به انسانیت و تاریخ و این مبعث هویت داد.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه بهترین مخلوقات و بهترین پیامبران را به ما دادند و ایشان را الگوی حسنه قرار دادند، افزود: وظیفه ما شناخت پیامبر(ص) و پیروی از دستورات پیامبر(ص) است.

 

وی ادامه داد: همه ما باید به کلام پیامبر (ص) ایمان بیاوریم و از قرآن تبعیت کنیم تا رستگار در دنیا و آخرت شویم.

 

حجت الاسلام دیلم با اشاره به اینکه یکی از شعارهای امامین انقلاب و دکترین ما موضوع وحدت بین امت اسلامی بود، گفت: این شعاری بود که از فطرت، قرآن و سنت رسول الله دیده و باعث شد تا همه مذاهب به ندای امام راحل لبیک بگویند که این پیشرفت و وحدت در همه جا دیده می شود.

 

وی اظهارداشت: استان گلستان از اول انقلاب در زندگی مسالمت آمیز و شفافیت کنار هم بودن در جهان و ایران نمونه است و رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای کنگره شهدای استان فرمودند: «گلستان نه تنها در ایران بلکه برای جهان الگو است».

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: شیعه و سنی، ائمه جمعه و جماعات ما همدیگر را پذیرفتند و نقشه های دشمنان را می دانند و با وحدت و همدلی خود خار چشم دشمنان هستند.

 

وی با بیان اینکه امروز ما در بحث تبیین فاصله داریم، افزود: روایت ملسمانان و همدلی و نگاه عالمانه باید قالب باشد.

 

کد خبر 1152845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha