مدیران و فعالان کانون مساجد تیران و کرون معرفی می شوند/ برنامه های دهه نکوداشت مساجد در تیران

مدیران و فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد تیران و کرون همزمان با ایام شعبانیه معرفی و تجلیل می شوند.

«اکبر مهدی زاده« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برنامه های دهه نکوداشت کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و ایام شعبانیه گفت: معرفی مدیران مسئول کانون های فعال و برتر فهما و اعضای این تشکل های فرهنگی و هنری همراه

با تجلیل از آنان به عنوان برنامه شاخص و با حضور مقامات مسئول در رده های مختلف برگزار خواهد شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران با اشاره به تقارن هفته جوان، اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور افزود: برنامه های مشترکی در این ایام با سازمان های مردم نهاد جوانان و تشکل های فرهنگی شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی از برگزاری همایش «امتداد راه شهدا« در این مناسبت خبرداد و اظهارداشت: مدیران مسئول و اعضای کانون های مساجد، دبیران تشکل های مردم نهاد جوانان و مدیران و جوانان فعال اجتماعی در عصر حاضر در نبرد فرهنگی، اقتصادی و جهاد تبیین مجاهدت می کنند که این

اقدامات در مسیر راه شهدا و حفظ نظام و خدمت به مردم است.

 

دبیر همایش امتداد راه شهدا ادامه داد: در قالب این همایش از این افراد و همچنین خیرین و اصناف حامی این قشر تجلیل و تقدیر خواهد شد.

 

وی یادآورشد: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده و نسل جوان و نوجوان جامعه امروز نسبت به همنوعان خود و رفع نیازهای اجتماعی پرقدرت در مسیر فعالیت قرار دارند.

مهدی زاده همچنین از برگزاری همایش دوچرخه سواری، نشست کتابخوانی، بازید از کانون های مساجد، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های کانون های فرهنگی و هنری و برنامه مشترک با دیگر سازمان ها از فعالیت های دهه نکوداشت کانون های فرهنگی و هنری مساجد اعلام

کرد.

 

*فعالیت 54 کانون در تیران و کرون

 

وی با بیان اینکه 54 کانون فرهنگی وهنری در مساجد این شهرستان راه اندازی شده، خاطرنشان کرد: 60 درصد این کانون ها روستایی بوده و مابقی شهری و 2 باب هم دانشگاهی در محل مساجد دانشگاه ها فعالیت می کنند.

رابط فهما بخش مرکزی تیران و کرون اضافه کرد: سه رابط فهما فعالیت سرشبکه کانون ها را برعهده دارند که کانون امام حسن مجتبی(ع) در بخش مرکزی این ماموریت را انجام می دهد.

 

وی اضافه کرد: همبستگی بین کانون ها و جلب مشارکت دستگاه های اداری و خیرین برای تامین هزینه ها و تجهیز کانون های مساجد در این شبکه سازی دنبال می شود.

 

کد خبر 1152854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha