ستاد احداث ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان راه اندازی شده است

نیکزاد گفت: ستاد احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در استانهای مختلف کشور راه اندازی شده است و کار به فوریت در حال انجام است تا مردم زودتر بتوانند در مسکن های مقاوم سکونت پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «اکبر نیکزاد» امروز(10 اسفند) در حاشیه مراسم کلنگ زنی 20 هزار واحد مسکن محرومان در روستای نوغاب درمیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک تفاهم نامه ای بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان مقرر شد که 20 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در کشور ساخته شود، اظهار کرد: در این خصوص ستادی در استانها تشکیل شده و کار با فوریت در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه تسهیلات این طرح هم با عنایت ویژه رئیس جمهور فراهم شده و به هر واحد 200 میلیون تومان تسهیلات کم بهره می دهیم، گفت: امید است این واحدها زودتر احداث و به بهره برداری برسد و مایه آرامش محرومان باشد.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه همچنین تفاهم نامه ای با بنیاد مستضعفان در خصوص آسفالت معابر روستایی به امضا رسیده است، ادامه داد: طی این تفاهم نامه حدود 40 نقطه هدفی که بنیاد مستضعفان در کشور در بحث محرومیت زدایی دارد، در زمینه آسفالت معابر بنیاد کمک خواهد کرد.

 

نیکزاد خاطرنشان کرد: امروز قیر رایگانی که با عنایت مجلس در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است، برای تبدیل قیر به آسفالت، بنیاد مسکن و دهیاری ها مشکل نقدینگی دارند که با عنایت ویژه بنیاد مستضعفان مقرر شد در این 40 نقطه برای محرومیت زدایی این هم افزایی اتفاق بیفتد و بنیاد مستضعفان کمک خواهند کرد تا این قیر تبدیل به آسفالت شود و بتوانیم شبکه معابر روستاهای هدف بنیاد را آسفالت کنیم.

 

 

 

 

کد خبر 1152855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha